Dobrodošli!

Dostava i način plaćanja

Način plaćanja i dostava

Dostava je naša briga. Nakon narudžbe, mi brinemo da naručeno dobijete ispravno i na vrijeme.

Plaćanje

  1. plaćanje za robu kupljenu u našoj web trgovini je isključivo na žiro račun Svijeće Špoljar j.d.o.o.
  2. plaćanje se vrši nakon dobivene potvrde o zaprimljenoj narudžbi putem elektronske pošte
  3. plaćanje za robu kupljenu u našoj veleprodaji je isključivo na žiro račun Svijeće Špoljar j.d.o.o.
  4. popusti za robu u veleprodaji se dogovaraju prema veličini narudžbe i ne uključuju proizvode na akciji
  5. naručenu robu šaljemo po vidljivoj uplati na žiro-računu
  6. moguće je i plaćanje pouzećem uz prethodnu garanciju da će naručena roba biti i preuzeta

 

Dostava

  1. dostava se vrši vlastitim prijevozom od strane Svijeće Špoljar j.d.o.o. i preko DPD HRVATSKA
  2. dostavu na otoke vrši:
    • DPD i to po svom posebnom rasporedu te se doplaćuje  50% od osnovne cijene i 35,00 kn po paketu
    • Hrvatska pošta, redovna usluga
    • HP Express, po želji kupca i sa vlastitim nalogom za prikup
    • ostale službe, po želji kupca i sa vlastitim nalogom za prikup
  3. BESPLATNA DOSTAVA za:
    • kupnju u iznosu većem od 400,00 kn
      • BESPLATNA DOSTAVA za proizvode na akciji ovisi o:
        • vrijednosti narudžbe
        • mjestu dostave

 

NAPOMENA

Za pošiljke poslane pouzećem plaća se 3,00 % od ukupnog iznosa paketa ili minimalno 7,50 kn (za povrat novaca).

Taj trošak izbjegavate u potpunosti ako vršite uplatu na naš žiro račun.

Pošiljke naručene pouzećem šaljemo isti dan, ukoliko je narudžba zaprimljena do 09:00 i ako ih imamo u skladištu.

Ostale pošiljke šaljemo idući radni dan (ukoliko ih imamo u skladištu), a nakon što je uplata zaprimljena na žiro račun.

Dostava će nakon slanja, u većini slučajeva biti izvršena od 24-48 sati, a ostalo prema rasporedu dostavne službe.

Artikli kojih nemamo na stanju, a zaprimili smo uplatu, bit će izrađeni u najkraćem mogućem roku, ali ne duže od 14 dana.

Ukoliko se kupac s time ne slaže, vraćamo uplatu na njegov račun.

Ukoliko dostavljač ne zatekne nikoga za prijem pošiljke, dostavu će pokušati izvršiti još dva puta, a

kupac će dobiti obavijest putem sms-a ili elektronske pošte. Preko koda za praćenje, kupac može saznati gdje se

nalazi njegov paket.

Ako kupac želi da mu naručeno pošaljemo na neki drugi način, on sam je odgovoran za sve dodatne troškove.

 

Za sve dodatne Informacije ili upite slobodno nas kontaktirajte na 098 1357 612 ili [email protected].