Dobrodošli!

Uvjeti poslovanja

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (NN 79/07, 125/07, 79/09, 89/09, 133/ 09, 78/12 i 56/13), glava VII. – Ugovor sklopljen na daljinu, od članka 36. do članka 55.

1. Opći uvjeti

TRGOVAC 
Trgovac je obrt za trgovinu i usluge pod nazivom”Svijeće Špoljar j.d.o.o.” vl. Alen Špoljar, Vladimira Nazora 25, 10298 Donja Bistra, koja posluje na internetskoj stranici www.svjecarstvo-itel.hr.
 
KUPAC 
Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu i pošalje narudžbu trgovcu, plati ga putem usluge internet bankarstva ili u banci (pošti ili FINI).
Slike i opisi
Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni i/ili potvrđeni su od proizvođača i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici shopa “Svijeće Špoljar j.d.o.o.” nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda.
Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u danu kojem je izrađena narudžba te ako je ista plaćena po zaprimljenoj ponudi do kraja dana. Naknadne ponude mogu se promijeniti bez prethodne najave i promijenjena ponuda ne utječe na prethodno napravljene narudžbe!
Razlike u nijansama boja mogu se pojaviti zbog podešavanja prikazivanja i ovise o opremi kojom Kupac pogleda slike (tamnije/svjetlije, žarke/blijede nijanse); moguće razlike u nijansama boja ne znače da je proizvod nesukladan i Trgovac se ne može penalizirati zbog toga, pogotovo kad Kupac ima pravo povratka proizvoda u zakonskom roku.
Izjava o proizvodima 
Trgovac jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama i/ili uputama danim u komunikaciji sa Kupcem, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati.
 Jamstvo počinje danom kupovine.
Svi proizvodi prikazani na www.svjecarstvo-itel.hr su izrađeni od trećih strana i Trgovac izjavljuje da ima jedinstveni položaj prodaje robe.
Jamstvo 
Jamstvo za svaki proizvod će biti istaknuto uz opis proizvoda.
Jamstvo ne vrijedi za jednokratne e cigarete,atomizere i glave grijača istih jer se one smatraju potrošnom robom kod e cigareta.
Kupac je dužan čuvati račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda.
Jamstvo za tehničke proizvode vrijedi samo ako je proizvod bio pravilno korišten.
Sve cijene prikazane na www.svjecarstvo-itel.hr uključuju PDV u stopi od 25%. Valuta prikazana na www.svjecarstvo-itel.hr je hrvatska kuna (HRK). 
 

2. Naručivanje

Narudžbom prihvaćate ove uvjete.
Proizvodi se naručuju isključivo putem vlastitog računa ili kao Gost. U trenutku narudžbe proizvoda kupac izjavljuje da pristaje na Uvjete poslovanja, cijene i rokove dostave navedene na stranici proizvoda.
Proizvod može naručiti registrirani korisnik i Gost koji izjavljuje da je njegov identitet stvaran, da su podaci za isporuku točni, (adresa, telefon, e-mail) i da u slučaju da su isti netočni, narudžba nije valjana; uporaba lažnog identiteta smatra se pokušajem prevare i trgovac zadržava pravo da o tome obavijesti nadležne organe, blokira pristup korisniku, poništi popuste i onemogući pristup web stranici.
U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će putem telefona ili pismeno obavijestiti kupca (putem njegovog e-maila s prethodno dobivenim podacima) koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke/ specificirati druge promjene narudžbe.
Odluči li se kupac otkazati narudžbu, trgovac će kupcu (ako je to slučaj) vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 7 dana od kada je nastupilo zakašnjenje.
Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.

Sve narudžbe smatrati će se kao ponuda kupca prema prodavaču, a prodavač ima pravo da ne prihvati nalog za narudžbu iz bilo kojih razloga.

Kada kupac naruči robu koje trenutno nema na skladištu, biti će pravovremeno obaviješten o tome, te o periodu potrebnom za isporuku pošiljke.

3. Dostava

  1. dostava se vrši preko DPD HRVATSKA
  2. plaćanje je isključivo na žiro račun Svijeće Špoljar j.d.o.o.
  3. naručenu robu šaljemo po vidljivoj uplati na žiro-računu
  4. BESPLATNA DOSTAVA za uplate na žiro račun(e-bankarstvom,općom uplatnicom) u iznosu većem od 300.00 kn, a kupljeno preko web shop-a
  5. BESPLATNA DOSTAVA za grad Zagreb u iznosu od 200.00 kn i više
  6. dostavu na otoke, vrši se po posebnom rasporedu i doplata je 50% od osnovne cijene dostave
  7. za proizvode na AKCIJI, besplatna dostava se dogovara ovisno o popustu na određeni proizvod i vrijednosti narudžbe, te mjestu dostave
  8. moguće je i plaćanje pouzećem uz prethodnu garanciju da će naručena roba biti i preuzeta

 

NAPOMENA!!!

Za pošiljke poslane pouzećem plaća se 3,00 % od ukupnog iznosa paketa ili minimalno 7.50 kn (za povrat novaca). Taj trošak izbjegavate u potpunosti ako vršite uplatu na naš žiro račun.

Pošiljke naručene pouzećem se šalju isti dan ukoliko je narudžba zaprimljena do 09:00.

Sve pošiljke se šalju odmah pri primanju uplate i to DPD HRVATSKA. Ukoliko dostavljač nikog ne zatekne kod kuće, dostavu će pokušati izvršiti još dva puta.

Prije dostave, kupac će dobiti obavijest putem sms-a ili e-maila.

Za sve dodatne Informacije ili upite slobodno nas kontaktirajte na 098 1357 612 ili [email protected]

4. Zamjena reklamiranog proizvoda

Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod samo ukoliko je proizvod neispravan prilikom isporuke, u roku od najviše 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave.
Prodavač se obvezuje reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva.
Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dokumentima.
Proizvodi s vidljivim oštećenjima (uključivo one na pakiranju), proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalnog pakiranja nije moguće zamijeniti.
U slučaju reklamiranja proizvoda kupac snosi sve troškove povrata robe.Pošiljke sa otkupnom vrijednosti ne preuzimamo.

5. Rješavanje sporova

Svijeće Špoljar j.d.o.o. obrt za trgovinu i usluge omogućuje kupcima podnošenje prigovora putem pošte na adresu tvrtke, putem telefaksa ili elektroničke pošte te se obvezuje odgovoriti na njih u roku od 15 dana od kada je prigovor zaprimljen.
U slučaju spora između kupca i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje.
Eventualne sporove trgovac i kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu.
Kontakt:
“Svijeće Špoljar j.d.o.o.”
vl. Alen Špoljar,
Vladimira Nazora 25,
10298 Donja Bistra
OIB:
Tel/Fax: 01 3314 116
Mob: 098 1357 612
IBAN:
Kupnjom proizvoda kupac izjavljuje da prihvaća uvjete poslovanja. Navedene odredbe mogu biti promijenjene i važeći su/primjenjuju se uvjeti u trenutku naručivanja. Kupac je obvezan napraviti uvid u ažuriranja ovih uvjeta poslovanja.